1. 2019. 01.08. EFOP magyar kutatás egyéni interjúk

A kutatás során alkalmazott módszerekbe és eljárásokba elsődlegesen a humán szolgáltatások területén dolgozó, szakmailag felkészült ifjúsággal foglalkozók és / vagy ezt a célcsoportot támogatók kerültek bevonásra: ifjúságsegítők, pszicho-pedagógusok, szociál-pedagógusok, pedagógusok, gyermek és ifjúságvédelem szakmai munkatársai, szabadidő szervezők edzők, szakkörök, csoportok vezetői, civil szervezetek munkatársai, települési ifjúsági referensek, önkormányzatnál dolgozó egyéb ifjúsági ügyekért felelősök. A kutatási folyamat figyelemmel a célzott kutatási szándékra és a vizsgálandó területre döntően primer kutatási elemekből épült fel, melyek meghatározásakor azt vettük figyelembe, hogy az egyes elemek egymásra épüljenek, képesek legyenek az ok-okozati összefüggések vizsgálatára és mind kvalitatív, mind kvantitatív elemeket tartalmazzanak. A kvalitatív kutatás egyéni és csoportos interjúkból áll, amelyeknél a legfőbb hangsúly a személyességen, közvetlenségen és nyitottságon van, célja pedig az, hogy segítse a kérdőíves lekérdezés pontosítását úgy a kérdések kialakítása, mint a kapott eredmények értékelése tekintetében. A kvalitatív elemek beemelését különösképpen indokolta a vizsgálandó csoport demográfiai sokszínűsége, eltérő társadalmi megítélése, státusza, szerepe, hatóköre, illetve kiemelt tény, hogy a lekérdezettek három ország állampolgárai, ezért számukra nélkülözhetetlen az egyéni és közösségi munka a feltárás során.

Ennek fényében elkezdődtek Magyarországon a szakértői egyéni interjúk és a fiatalokkal is az egyéni interjúk.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
WordPress Image Lightbox